pexels-photo-3983401

ΦΕΡΣΟΥ ΕΞΥΠΝΑ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΜΕΡΑ

Όλες αυτές τις μέρες δοκιμάστηκε η ψυχική μας ανθεκτικότητα καθώς άλλαξε από τη μία στιγμή στην άλλη  η καθημερινότητα μας. Βιώσαμε την καραντίνα με ότι συνεπάγεται και πλέον έχει έρθει η ώρα της ανάκαμψης. Από αύριο αλλάζει ο τρόπος εργασίας μέσα στα κομμωτήρια και τα μπαρμπέρικα. 

Η επόμενη μέρα έρχεται να μας θυμίσει ότι η δουλειά μας είναι συνδεδεμένη με την υγεία και την ευεξία. Ίσως και να ξεκινάει ένα καινούργιο κεφάλαιο για όλες τις επιχειρήσεις. Η αβεβαιότητα προκαλεί άγχος και φόβο σε όλους τους εργαζόμενους. Η νέα κατάσταση θα φέρει πολλά προβλήματα στην επιφάνεια την επόμενη μέρα, καθώς εκνευρισμό και θυμό, που όλοι θα ρίξουν το φταίξιμο στα μέτρα. Δεν έχουν καταλάβει ότι το μόνο που μπορεί να διώξει την συναισθηματική πίεση είναι η αποδοχή της καινούργιας κατάστασης.

Όλοι μας εκπαιδευτήκαμε γρήγορα στην νέα κατάσταση που καλεστήκαμε να αντιμετωπίσουμε και θέλω να πιστεύω ότι υπάρχει ένας προσωπικός έλεγχος. Από την άλλη, επειδή ο άνθρωπος έχει μικρή μνήμη πολύ φοβάμαι ότι όταν περάσει όλο αυτό θα τα ξεχάσει όλα.

Όλοι πρέπει να επενδύσουν στον νέο τρόπο ζωής! Πρέπει να δημιουργηθεί ένα κλίμα εμπιστοσύνης και ασφάλειας. Πλέον, χωρίς αναστολές πρέπει να εστιάσουμε στην επικοινωνία και στις ανάγκες εργαζομένων και πελατών. Ένας ικανοποιημένος εργαζόμενος όταν νιώσει την εμπιστοσύνη θα δεχτεί όλες τις αλλαγές της επιχείρησης και θα υιοθετήσει καινούργιες τακτικές. Πρέπει να δημιουργηθούν νέες στρατηγικές παροχής υπηρεσιών αλλά και να αξιολογηθούν οι υπάρχουσες.

Τώρα οι πελάτες σας έχουν την ανάγκη να νιώσουν όμορφα περισσότερο από ποτέ.

Ενημερώσου! Μάθε! Πράξε! Εκπαιδεύστε τον εαυτό σας και το προσωπικό σας. Οργανώστε τον χρόνο σας. Πραγματοποιείστε υπηρεσίες και εν συνεχεία προτείνετε προϊόντα μεταπώλησης. Είναι μία πολύ καλή ευκαιρία να αυξήσετε την μεταπώληση προϊόντων. Ίσως  ήρθε η ώρα να μάθετε ποια είναι όλα αυτά τα προϊόντα που υπάρχουν στο σταντ και τι κάνει το καθένα.

Εκπαιδεύσου! Ένας καλός κομμωτής σήμερα είναι και ένας κομμωτής-σύμβουλος. Συμβούλεψε τους πελάτες για τα προϊόντα που μπορεί να χρησιμοποιεί στο σπίτι μέχρι το επόμενο ραντεβού.                       

Εκπαιδεύσου! Ο εχθρός του καλού είναι το καλύτερο. Ασχολήσου όσο πρέπει με κάθε πελάτη. Μη πέσεις στην παγίδα να αυξήσεις τις τιμές χωρίς να προσφέρεις άριστες υπηρεσίες.                                                                         

Εκπαιδεύσου! Ήρθε η ώρα να διαχειριστής τον χρόνο, να μανατζάρεις την ομάδα σου, να την εκπαιδεύσεις και να την συμβουλέψεις.

Πρέπει να συμμορφωθούμε όλοι με τα νέα μέτρα και τον νέο τρόπο ζωής γιατί τα μέτρα ήρθαν για να μείνουν. Η πρόκληση είναι να βγούμε από αυτό καλύτεροι και πιο δυνατοί από ποτέ! Πιστέψτε στον εαυτό σας! Σκεφτείτε έξυπνα. Λάβετε όλα τα μέτρα προστασίας για εσάς, τους υπαλλήλους και τους πελάτες σας. Η υγεία και η ασφάλεια όλων  πρέπει να είναι προτεραιότητά μας. Η προσοχή όλων μας είναι θέμα κοινωνικής ευθύνης.

Ενημερωθείτε σωστά για να φανείτε υπεύθυνοι στους πελάτες σας. Έχει έρθει η ώρα να χρησιμοποιήσετε τους κανόνες υγιεινής που ήδη έπρεπε να γνωρίζετε και να τηρείτε. Είναι από τα πρώτα μαθήματα στις σχολές.

  • Τροποποιείστε τον χώρο σας, δουλέψτε με ανοιχτές πόρτες και παράθυρα, εξασφαλίστε σωστό εξαερισμό.
  • Κρατάτε αποστάσεις 1,5-2 μέτρα στις θέσεις εργασίας. 
  • Αν κρίνετε απαραίτητο χρησιμοποιείστε plexiglas.
  • Διάφορα μικρά μηνύματα στους χώρους του κομμωτηρίου θα υπενθυμίζουν στους πελάτες ότι χρειάζεται να προσέχουν.
  • Το ευέλικτο ωράριο διευκολύνει στην αποφυγή συνωστισμού. Τηρείτε βιβλίο ραντεβού καταγράφοντας τα ατομικά στοιχεία των πελατών. 
  • Μην χρησιμοποιείτε ιονιστές.
  • Αν υπάρχει ανεμιστήρας οροφής προτιμήστε τον από το air condition. Οι γρίλιες από το air condition πρέπει να είναι ψηλά. Θυμηθείτε πρέπει να υπάρχει ένα ρεύμα αέρα και όχι αντίθετες ροές ρεύματος αέρα.  
  • Προτιμήστε γάντια νιτριλίου. Αν δεν χρησιμοποιήσετε γάντια  σε μία εργασία πλένετε τα χέρια με ζεστό νερό και σαπούνι και στην συνέχεια με αντισηπτικό.
  • Να λούζετε οπωσδήποτε τον πελάτη με γάντια. Με δική σας σύσταση προτρέψτε τους πελάτες να φοράνε μάσκα και γάντια.
  • Η διαφανές προσωπίδα, η οποία προστατεύει τα μάτια, μαζί με μάσκα είναι ιδανική για υπηρεσίες που θα χρειαστεί  ο πελάτης να βγάλει  την μάσκα του. Σε περίπτωση που δεν υπάρχει διαφανές προσωπίδα φοράτε διπλή μάσκα.
  • Χρησιμοποιείστε υλικά μιας χρήσης, όπως πετσέτες, μπέρτες κ.α.  Διαφορετικά πλένετε πετσέτες και μπέρτες στους 70οC.
  • Ξηρός ατμός για καναπέδες και καρέκλες (1-2 φορές τον μήνα).
  • Καθαρίστε χερούλια και επιφάνειες με αλκοολούχα αντισηπτικά.
  • Οι πελάτες δεν εισέρχονται στο κατάστημα με τσάντες ή συνοδευόμενοι από άλλο άτομο. Τα προσωπικά αντικείμενα καλό είναι να παραμένουν στην τσάντα.
  • Χρησιμοποιήστε αποστειρωτές και κλιβάνους για τα εργαλεία σας.
  • Επειδή η υγρασία είναι ο καλύτερος σύμμαχος των μικροβίων συνιστάται η αλλαγή της μάσκας όταν νιώσετε την μάσκα βαριά από υγρασία.
  • Απομακρύνετε από τον χώρο διαφημιστικά έντυπα και περιοδικά. Δεν προσφέρετε νερό, καφέ κλπ.
  • Κατά την διάρκεια που χρησιμοποιείτε πιστολάκι χειρός το κλείνετε για δέκα λεπτά σε περίπτωση που ο πελάτης βήξει ή φτερνιστεί.
  • Προσπαθούμε να μην συγκεντρώνουμε πολλά ρούχα  στην γκαρνταρόμπα.

Μη χάνετε την ψυχραιμία σας. Όλα είναι πλέον τρόπος ζωής.  Καλή επάνοδο! 

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *