Η ΟΜΟΡΦΙΑ ΞΕΚΙΝΑΕΙ ΑΠΟ ΜΙΑ ΛΕΞΗ
Το όνομα δεν είναι απλώς ένα λεκτικό σήμα ή αποτύπωμα. Είναι η ψυχή του brand. Δηλαδή όνομα με ψυχή. Στον χώρο της ομορφιάς και όχι μόνο, η πρώτη εντύπωση παίζει τεράστιο ρόλο, ένα δυνατό όνομα μπορεί να κερδίσει πελάτες πριν καν μπουν στο κατάστημά σου. Πάμε να δούμε γιατί.
Ξέρουμε ότι οι λέξεις έχουν δύναμη! Ένα καλό όνομα μεταφέρει άμεσα συναισθήματα: εμπιστοσύνη, στυλ, κομψότητα, φρεσκάδα. Για παράδειγμα, ένα κομμωτήριο που λέγεται “Glam” υπονοεί λάμψη. Ένα άλλο που λέγεται “Beauty” φανερώνει ομορφιά ενώ “Modern Salon” δείχνει κάτι φρέσκο και μοδάτο. Το μυαλό του πελάτη δουλεύει υποσυνείδητα με αυτές τις λέξεις. Το όνομα είναι το πρώτο κεφάλαιο της ιστορίας που θέλεις να αφηγηθείς. O πελάτης ίσως περιμένει πολυτέλεια και φινέτσα και πρέπει να τις νιώσει από τη διακόσμηση, τις υπηρεσίες έως και την συμπεριφορά του προσωπικού. Το δυνατό brand είναι αυτό που δεν λέει πολλά αλλά τα δείχνει όλα!
Θα πρέπει να προσέχεις τα περίεργα ονόματα και όσα προφέρονται με κάποια δυσκολία. Αν ο πελάτης δεν μπορεί να το θυμηθεί ή να το πει σωστά … χάνεται η μαγεία. Επίσης να αποφεύγεις ονόματα χωρίς στόχο.Σκέψου τι θα ήθελες να νιώθει ο πελάτης όταν το ακούει; Θυμήσου πως αν δεν υπάρχει συναισθηματική σύνδεση, δεν υπάρχει και ταυτότητα.
Το όνομα δίνει αυτοπεποίθηση και στον ίδιο τον επαγγελματία. Όταν ακούς το brand σου και σου αρέσει, το μεταδίδεις. Κάνε «παιχνίδι» όχι μόνο με την ψυχολογία του καταναλωτή αλλά και με την δική σου. Ο πελάτης το νιώθει! Και κάπου εκεί χτίζεται μία σχέση εμπιστοσύνης. Γιατί ομορφιά δεν είναι μόνο η εικόνα … είναι και η αίσθηση. Το όνομα είναι η πρώτη πινελιά σε έναν καμβά ομορφιάς. Φρόντισε να είναι δυναμικό, αυθεντικό και γεμάτο ψυχή όπως ακριβώς και το έργο που δημιουργείς κάθε μέρα μέσα στον επαγγελματικό σου χώρο. Ένα όνομα που εμπνέει, είναι ένα όνομα που μένει.



Μπορεί να συμβεί κάποια στιγμή στην πορεία της καριέρας σου να κάνεις ένα restart, μία επανεκκίνηση σε διάφορους τομείς στη δουλειά σου και γιατί όχι, ακόμα και αλλαγή του ονόματος. Όταν νιώθεις πως το παλιό σου όνομα δεν αντιπροσωπεύει πια αυτό που κάνεις ή το κοινό σου έχει αλλάξει ίσως έχει έρθει η στιγμή να το τολμήσεις. Οι δυνατές επιχειρήσεις δεν φοβούνται να επαναπροσδιοριστούν. Εξάλλου, ένα rebranding δεν είναι αποτυχία είναι εξέλιξη.
Ίσως να αναρωτιέσαι για το δικό μου όνομα, γιατί “Redskin” ?
Η απάντηση είναι απλή και βαθιά προσωπική. Είναι ένα μικρό αλλά έντονο “ευχαριστώ” στον καλύτερο αδερφό! Έναν υπέροχο κοκκινομάλλη, γεμάτο χιούμορ, δύναμη και αυθεντικότητα. Από μικρή τον θαύμαζα για την ξεχωριστή του εμφάνιση, την άνεση με την οποία ξεχώριζε και τη φυσική του αυτοπεποίθηση. Έγινε χωρίς να το ξέρει η πρώτη μου έμπνευση, όχι μόνο στο όνομα αλλά και στη φιλοσοφία πίσω από αυτό. Μεταξύ μας τώρα δεν ήθελα ποτέ μου χάλκινα μαλλιά και μάλιστα ευχαριστούσα τον θεό γι΄αυτό! Όμως ζήλευα πάντα την αυτοπεποίθησή του για αυτή τη διαφορετικότητα. Το “Redskin” θα μπορούσα να πω ότι μας υπενθυμίζει πως η ομορφιά ξεκινά εκεί που αρχίζουμε να είμαστε ο εαυτός μας χωρίς φίλτρα. Ακόμα και επιχείρηση να είχα αυτό θα ήταν το όνομα. Ένα όνομα μία δική μου φιλοσοφία, ένα όνομα απλά έμπνευση!
Το όνομά μου λοιπόν κουβαλάει κάτι από εκείνον κι έτσι κάθε φορά που το βλέπω θυμάμαι από πού ξεκίνησα και γιατί αγαπώ τόσο αυτό που κάνω.
Γιατί ομορφιά είναι να τιμάς τις ρίζες σου… ακόμα κι όταν είναι κατακόκκινες! Αφιερωμένο…


