Οι καιροί έχουν αλλάξει! Οι δεξιότητές σας από μόνες τους δεν καθορίζουν την επιτυχία του κομμωτηρίου.
Υπάρχουν πολλά πράγματα που θα μπορούσατε να κάνετε. Μην αποστασιοποιείστε από το πρόβλημα. Πάρτε την κατάσταση στα χέρια σας ώστε να κρατήσετε τους πελάτες σας, να φέρετε καινούργιους πελάτες, περισσότερα χρήματα στην επιχείρηση αλλά και στην τσέπη σας.
Κάνε απλά πράγματα πριν σκεφτείς ότι ήρθε η ώρα να κλείσεις την επιχείρηση σου.
Ένας τρόπος είναι να ξεκινήσουμε με την πρώτη στρατηγική μάρκετινγκ που πολλοί άνθρωποι κάνουν: κοινωνικά μέσα ενημέρωσης.
Μπες στον κόσμο των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης.
Δώστε προσοχή στο πώς οι πελάτες σας περιγράφουν τα προβλήματά τους. Παρακολουθήστε τα σχόλιά τους για να καταλάβετε τους προβληματισμούς τους και τις ανάγκες τους ώστε να μπορείτε να χρησιμοποιήσετε κάποια στις διαφημίσεις σας, στις σελίδες πωλήσεων και στα διαφημιστικά μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.
Έχουμε μια τάση να περιγράφουμε τα πράγματα με τον τρόπο που τα σκαφτόμαστε ή τον τρόπο που τα λένε οι συνομήλικοι μας. Αλλά όταν χρησιμοποιήσετε ακριβώς τις ίδιες λέξεις που χρησιμοποιούν, θα τραβήξετε την προσοχή τους. Είναι σαν να έχετε διαβάσει το μυαλό τους!
Δημιουργήστε μία έρευνα ανατροφοδότησης και στείλτε την στους πελάτες σας καθώς η δουλειά τους μαζί σας ολοκληρώνεται. Συμπεριλάβετε μία λίστα πολλαπλών επιλογών που μπορείτε να τους βοηθήσετε να δουν τι είναι πιο δημοφιλές. Αυτό κάνει πιο εύκολη την απάντηση, δεν χρειάζεται να σκέφτονται ή να μοιράζονται πράγματα που μπορεί να μην θέλουν να πουν! Ρωτήστε τι τους άρεσε; Τι έμαθαν; Την βρήκαν πολύτιμη;
Μείνετε ενεργοί στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης! Αναπόσπαστο κομμάτι αυτών, είναι τα hashtag. Τα hashtag είναι μια λέξη ή μια ομάδα λέξεων στην οποία προστίθεται ως πρόθεμα το σύμβολο # και μας βοηθάει να βρίσκουμε και να παρακολουθούμε αναρτήσεις για τις επιχειρήσεις ή τα brand στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Εμφανίζονται σε όλα τα κανάλια κοινωνικής δικτύωσης, όπως στο Facebook, Twitter, Instagram, Pinterest.
Δώστε στο κοινό σας έναν σκοπό για να συμμετάσχει στις δημοσιεύσεις σας. Χρησιμοποιήστε hashtag που θα προσελκύσουν περισσότερα άτομα. Προβάλετε μια νέα προωθητική ενέργεια, υπηρεσία, προϊόν ή διαγωνισμό από το κομμωτήριο σας χρησιμοποιώντας το δικό σας brand hashtag.
Δημιουργήστε μία σχέση εμπιστοσύνης και αφοσίωσης με τους ακολούθους σας και πιθανούς πελάτες σας! Παρουσιάστε τη δουλειά σας με αναρτήσεις από κολάζ φωτογραφιών των πελατισσών σας πριν και μετά τις υπηρεσίες. Προσέξτε το φόντο και τον φωτισμό ο οποίος είναι και ο καλύτερος σύμμαχος. Δείξτε το πάθος για την δουλειά σας! Να είστε συνεπείς, η επαφή με το κοινό σας είναι σημαντική γι’ αυτό πρέπει να απαντάτε στα σχόλια, στις ερωτήσεις ή στα μηνύματα των ακολούθων σας.
Δημιουργήστε πακέτα που σας επιτρέπουν να παρέχετε το αποτέλεσμα που επιθυμείτε και δώστε στις υπηρεσίες σας έναν τίτλο και μια σταθερή τιμή. Μπορείτε να αναλάβετε δράση από σήμερα! Σας εύχομαι καλή τύχη στις προσπάθειες προσέλκυσης πελατών. Αν έχετε ερωτήσεις ή αν υπάρχει κάτι που μπορώ να βοηθήσω μην διστάσετε.