hsp_07

ΜΕΤΑΠΩΛΗΣΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

Όταν διαπιστώσεις ότι είναι μία ακόμα κερδοφόρα υπηρεσία στον χώρο  του κομμωτηρίου είμαι σίγουρη ότι θα προσπαθήσεις να γίνεις ο καλύτερος  στην μεταπώληση προϊόντων.

Πολλά είναι εκείνα τα προτερήματα που χρειάζεται να έχεις αλλά μην ανησυχήσεις εάν στα παρακάτω στοιχεία δεν βρεις τον εαυτό σου! Με κάποιες συμβουλές και λίγη προσπάθεια από μέρους σου σίγουρα θα καταφέρεις να μπεις στην ομάδα των καλύτερων.

Δεν θέλει κόπο θέλει τρόπο!!!!

Λοιπόν αν είσαι επικοινωνιακός, εμπνέεις εμπιστοσύνη και έχεις αυτοπεποίθηση το μόνο που σου μένει να κάνεις είναι να γίνεις γνώστης των προϊόντων που δουλεύεις.

Δημιούργησε μία ποιοτική εξυπηρέτηση προς τους πελάτες σου και εκμεταλλεύσου την υπηρεσία για extra εισόδημα. Θεωρώ ότι η μεταπώληση  είναι ένα εργαλείο που έχει στα χέρια του ο κομμωτής, που αν λειτουργήσει με επιτυχία θα αυξήσει τα κέρδη του.

Πρέπει να γνωρίζεις πολύ καλά την χρήση των προϊόντων για να συμβουλέψεις με επιτυχία τους πελάτες σου. Κι αυτό είναι το κλειδί της επιτυχίας, ΝΑ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΕΙΣ!  Μην γίνεσαι πιεστικός.

Το έχω ξαναπεί, γίνε ο επόμενος ΚΟΜΜΩΤΗΣ-ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ…

Γίνε γνώστης των προϊόντων, ενημερώσου ώστε να μπορείς να απαντάς σε οποιαδήποτε απορία του πελάτη, δώσε συμβουλές για την περιποίηση των μαλλιών, πρότεινε  την αγορά προϊόντων για κάποια άλλη φορά, έτσι δεν γίνεσαι πιεστικός, ίσα ίσα που χτίζεις μία σχέση εμπιστοσύνης ανάμεσα σε σένα και τον πελάτη.

Όλοι μας πλέον κάνουμε έρευνα αγοράς για οτιδήποτε χρειαζόμαστε και έχουμε γίνει επιλεκτικοί. Οι πελάτες σήμερα γνωρίζουν πολλά περισσότερα από ότι παλιότερα. Όταν δεν είσαι σίγουρος ή δεν εμπιστεύεσαι εσύ τα προϊόντα είναι δεδομένο ότι δεν τα προτείνεις.

Επέλεξε το καλύτερο για τον χώρο σου, μάθε τι κάνει  το κάθε ένα από τα προϊόντα και δείξε αφοσίωση σε κάθε πελάτη ξεχωριστά.

Κάνε διάλογο – διάγνωση και πρότεινε λύσεις.

Αλλιώς δεν θα πουλήσεις προϊόντα.

Γίνε από ΚΟΜΜΩΤΗΣ–ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΗΣ ένας ΚΟΜΜΩΤΗΣ–ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ.

Μην αγχώνεσαι… εννοείτε πως όλα είναι θέμα  marketing. Για να μπορείς να πετύχεις στην πώληση ενός προϊόντος θα χρειαστείς  και κάτι ακόμα, μία πολιτική προώθησης του προϊόντος (διαφημιστικά έντυπα, stand, αφίσες κ.α.) που είναι και βασικοί παράγοντες επιτυχίας.

Είσαι ο επιχειρηματίας;

  • Βάλε την προτεινόμενη λιανική τιμή στα προϊόντα το οποίο θα είναι το καλύτερο για σένα και τον πελάτη.
  • Δώσε δείγματα ή κάνε μία εφαρμογή στον πελάτη.
  • Δώσε κίνητρα στο προσωπικό, στους συνεργάτες σου και θα δεις ανέλπιστα αποτελέσματα.
  • Θέσε στόχους και στείλε το προσωπικό για εκπαίδευση συχνά.
  • Οργάνωσε συναντήσεις (μία φορά την εβδομάδα ή τον μήνα) ανάλογα με τον στόχο.
  • Παρότρυνε τους συνεργάτες σου και ενθάρρυνε τους δίνοντας τους extra bonus .
  • Δώσε ένα μέρος από τα έσοδα των πωλήσεων.
  • Τέλος μοιράσου την επιτυχία και βγάλε έξω τους συνεργάτες σου.

 

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *